Захиргааны ажилтан

Улаанбаатар
Нийтэлсэн: 2020-10-28 15:04 Зарын дугаар: 4503164
  • Хаяг байршил Монгол улс , Улаанбаатар хот , Баянзүрх дүүрэг, 25-р хороо, Манлай баатар Дандинсүрэнгийн гудамж UB Tower 3 давхар 304 тоот
  • Зарлагч Байгууллага
  • Туршлага Шаардлагатай
  • Ажлын цаг Бүтэн цагийн

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

- Компанийн өдөр тутмын албан хэргийг хөтлөх , бүртгэх , архивлах

- Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын хурал , уулзалтыг зохион байгуулах , хурлын протокол хөтлөх , электрон хэлбэрт оруулах , архивлах

- Гүйцэтгэх захирлын шийдвэрийн хэрэгжилтийг хангахад идэвхитэй оролцох

- Гаднаас ирэх зочидыг хүлээн авах , угтах , холбогдох хүмүүстэй уулзуулах

- Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах

- Оффисын хангамжийг бүрдүүлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

- Захирлын туслах , бичиг хэргийн ажилтнаар ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал болно

- Бичиг баримт боловсруулах , нэгтгэх , тайлагнах чадвартай

- Компютерийн хэрэглээний программууд дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай

- Оффисын тоног төхөөрөмжийг ажиллуулах чадвартай

- Зохион байгуулах , манлайлах ур чадвартай

- Тогтвор суурьшилтай ажиллах сонирхолтой

- Цэвэрч нямбай

Бусад Байршил : Улаанбаатар хот

Салбар : Захиргаа , Хүний нөөц

Түвшин : Мэргэжилтэн

Ижил зарууд

Архив, бичиг хэрэг
Чингэлтэй дүүргийн Эрүүл мэндийн төвд Архив, бичиг хэргийн ажилтан авна. Яаралтай.
NN, 2020-11-11 16:47, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Захиргааны ажилтан
Хан-Уул дүүрэгт байрлах Мишээл сити төсөлд ээлжээр ажиллах Захиргааны ажилтан ажилд авна. Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:- Загварын байраар зочилж буй зочин, үйлчлүүлэгч, харилцагчдыг угтаж авах, үдэх, тэднийг шаардлагатай мэдээ, мэдээллээр хангах, шаардлагатай ажилтантай холбож өгөх, түргэн шуурхай эелдэг, боловсон үйлчлэх;- Зочдод цай кофегоор үйлчлэх;Загварын байрны өнгө үзэмж, эмх цэгц, өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, эд хогшлын бүрэн бүтэн байдал, зохион байгуулалтыг хариуцан ажиллах;Борлуулалтын багийнхны дотоодын болон баг хоорондын ажлын уялдаа холбоо, мэдээлэл солилцоог хангах, баримт бичгийн бүртгэл, хөтлөлт, хадгалалтыг хариуцах;- Борлуулалтын багийн хурал уулзалтын товыг гаргах, танилцуулах, шаардлагатай үед тэмдэглэл хөтлөх, үүрэг даалгаврын биелэлт, хэрэгжилтийг хангуулан ажиллах;- Борлуулалтын багаас гарах тайлан мэдээг нэгтгэх, удирдага болон холбогдох ажилтнуудад цаг хугацаанд нь танилцуулж байх;Tавигдах шаардлага:Оффис менежер, ресепшн, оффисын туслах ажилтан, захирлын туслах, нарийн бичиг болон харилцагч үйлчилгээ, захиргааны чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай;Англи хэлний зохих мэдлэгтэй;Монгол хэлний найруулга болон бичгийн чадвар сайн;Бусдыг сонсох, өөрийгөө илэрхийлэх чадвартай;Эелдэг, зөв харилцаатай;Бусдад шаардлага тавих чадвартай;
Sainzaya, 2020-11-09 17:18, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Захирлын туслах
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Захирлын өдөр тутмын ажилд дэмжлэг, туслалцаа үзүүлэх Хурал уулзалтын тов гаргах Албан бичиг боловсруулах Аман болон бичгийн орчуулга хийхАжлын байрны тодорхойлотын дагуу ажиллах Ажлын байранд тавигдах шаардлагаАнгли болон Орос хэлний мэдлэгтэй Бикнесийн удирдлага, олон улсын харилцаа чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэйОффисын хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэнЦаг сайн баримталдаг, нямбай, хувийн зохион байгуулалт сайтайБагаар болон бие даан ажиллах чадвартайМэргэжлээрээ ажиллаж байсан туршлагатай
Bambai security service LLC, 2020-11-09 11:07, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Оффис менежер
Ажилдаа өөриймсөг ханддаг цэвэрч нямбай ажилсаг эмэгтэйг эрүүл мэндийн байгууллагын зохин байгуулагчаар ажилд авна.
Зулаа, 2020-11-09 09:55, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Нарийн бичиг
Туршлагатай нарийн бичиг яаралтай авна.
Deegii, 2020-11-07 10:13, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Оффис бичиг хэргийн ажилтан
Компьютор, бичиг хэрэг дээр ажиллах, чадвартай. Англи хэлний зохих мэдлэгтэй. Хэрэглээний програм дээр ажиллах чадвартай тууштай, тогтвортой ажиллах 20-30 насны эмэгтэйг бичиг хэргийн ажилд авна.
Nigun, 2020-11-09 16:12, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Захирлын туслах
Их, дээд сургууль төгссөн албан бичиг хэрэг хөтлөх, боловсруулах чадвартай, нягт нямбай, хариуцлагатай, оффис программ сайн эзэмшсэн 30 хүртэлх насны эмэгтэйг захирлын туслахын ажилд авна.
Батхүлэг, 2020-11-05 12:53, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Оффис менежер
Европоос барилгын дотоод засал чимэглэлийн материал оруулж ирдэг компанид Оффис менежер ажилд авна. Хоол, утасны хангамжтай.- Англи хэлний мэдлэгтэй- Компьютер дээр чөлөөтэй ажиладаг- Албан бичиг боловсруулах чадвартай- Хандлага сайтайДээрх шаардлагагын хагасан ажилд горилогчид хандана уу.
BRM, 2020-11-04 17:06, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Бичиг хэргийн ажилтан
- Их дээд сургууль төгссөн - Бичиг баримт боловсруулах чадвартай- Ажлын зохион байгуулалт сайтай - Харилцааны соёлтой, хариуцлагатай, ажил хийх чин эрмэлзэлтэй - Тогтвор суурьшилтай ажиллах сонирхолтой
Hulan, 2020-11-04 12:20, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Бичиг хэргийн ажилтан
23-30 насны, эмэгтэй- Их дээд сургууль төгссөн- Бичиг баримт боловсруулах- Ажлын зохион байгуулалт сайтай- Харилцааны соёлтой,нягт нямбай, хариуцлагатай, шуурхай, ажил хийх чин эрмэлзэлтэй- Гадуур ажил хөөцөлдөж байсан туршлагатай байх.- Тогтвортой суурьшилтай ажиллах сонирхолтой.-Хятад хэлний анхан шатны мэдлэгтэй бол давуу тал болно.
Монгол тогоруу трейд, 2020-11-04 09:25, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Бичиг хэргийн ажилтан
Байгууллагын зорилт, зорилгыг хэрэгжүүлэх ажлын хүрээнд ирсэн явсан албан бичиг, захирлын тушаал, бусад холбогдох баримт бичгийг стандартын дагуу бичиж бүртгэх, байгууллагын хурлын материал бэлтгэх, хурлын тэмдэглэл хөтлөх, хурлаас гарсан шийдвэр тогтоолын хэрэгжилтийг хянах. Удирдлагын багын туслагчаар ажиллах, шинээр орж буй ажилтны ажлын анкет авах гэх мэт.Тавигдах шаардлага:- бичиг хэргийн стандартын дагуу ажиллах чадвартай, туршлагатай- 35 хүртэлх насны
Эрдэнэ хүнс ХХК, 2020-11-16 02:45, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Орос хэлтэй оффис менежер
- Оффис цэвэрлэгээнд хяналт тавих - Албан бичиг боловсруулах, хүлээн авах- Оффис өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавих- Шаардлагатай тохиолдолд орчуулга хийх- Бичиг баримт архивлах- Архив хөтлөх- Албан яриа хэлэлцээр хийхАжлын байранд тавигдах шаардлага:- Чин үнэнчээр тууштай, тогтвор суурьшилтай ажиллах сонирхолтой байх- Оффис бичиг хэрэг, зохион байгуулагч, хүний нөөцийн чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн байх- Багаар ажиллах чадвартай байх- Хувийн зохион байгуулалт сайтай байх- Орос хэлний яриа, бичгийн чадвартай байхАжиллах хуваарь:Даваа - Баасан 08:30 - 17:30 Цайны цаг: 12:00 - 13:00Хоол, унааны мөнгө өгөхгүй*Жич: анкетаа и-мейл хаягаар илгээнэ үү! анкетийн шалгаруулалтын дараа ярилцлагад дуудна. Анкетаа илгээхдээ unegui.mn зарын зааврын дагуу илгээхийг анхаарна уу!
Stratus Co.,Ltd, 2020-11-12 08:38, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг


Цалин тохиролцоно
Зар хаагдсан байна
Баагий

Элссэн огноо 10-р сар, 2020

Зарын эзний бусад зарууд
Хуваалцах
×

Error 400
Хайлтаа хадгалаарай
Хайлтын илэрцийн хуудас дээрх "Хайлт хадгалах" товчлуур дээр дарна уу.
Таалагдсан хэсэг дэх шинэчлэлтүүдээ шалгана уу.
Таалагдсан зарууд уруу нэмэх
Энэ зарын "Одыг" дарж, "Таалагдсан" хэсэгтээ оруулбал дахин олоход хялбар байх болно.