Захирлын туслах

Улаанбаатар
Нийтэлсэн: 2019-08-29 11:59 Зарын дугаар: 3245774

Захирлын туслах ажилтан нь бичгийн компьютер, интернэтийн сүлжээгээр захидал, тэмдэглэл, тайлан мэдээлэл зэрэг баримт бичгийг бэлтгэх, албан бичиг найруулж, засварлах, хянах, захиралд хандсан гаднаас ирсэн захидал, албан бичгийг хүлээн авах, явуулах албан баримт бичгийг илгээх, бүртгэх, уулзалт, хүлээн авалт товлох, зохион байгуулах зэрэг удирдлагад туслах бүхий л үйл ажиллагааг гүйцэтгэнэ.

итгэл даах найдвартай, хариуцлагатай, өсч дэвших хүсэл эрмэлзэлтэй, муу зуршилгүй

21-30 насны их дээд сургууль төгссөн, хууль эрх зүйн мэдлэгтэй

CV илгээх
CV яаж бөглөхөө мэдэхгүй байна уу? CV загвар татах
Утасны дугаар*
Е-Мэйл хаяг
Таны мессеж *
CV яаж бөглөхөө мэдэхгүй байна уу? CV загвар татах

Ижил зарууд

Захирлын туслах
Хятад, англи хэлний бичгийн болон ярианы чадвар сайтай 30 хүртэлх насны захирлын туслах ажилд авна.
мөнгөн марал, 2019-09-12 13:04, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Гэрээ шивэлтийн ажилтан
Харилцагчийн мэдээллийг зээлийн програмд шивж оруулах ажилд зуучлана. Компьютерийн хэрэглээний программ дээр бүрэн ажиллах чадвартай Үг үсгийн алдаагүй 1мин 30-40үг бичих чадвартай байх Монгол хэлний дүрмийн мэдлэг бүрэн эзэмшсэн Ажлын гүйцэтгэл, ур чадвар, бүтээмж, тогтвор суурьшилтай ажилласан байдлаас шалтгаалан өсөн дэвжих бүрэн боломжтой Таныг үйл ажиллагаа нь тогтворжсон, өрсөлдөхүйц цалин урамшуулалтай хамт олон хүлээж байна Бичиг баримт боловсруулах стандарт, хуулийн мэдлэгтэй
Хос төв, 2019-09-11 11:29, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Office manager
Urlagiin baiguullagat togtvortoi ajillah meneger haij bn.hariltsaani soyoltoi udirdan zohion baiguulah chadwartai angli heltei bol davuu taltai CVg maileer yvuulna uu
Урлан, 2019-09-09 15:40, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Архив,бичиг хэрэг
Архив, бичиг хэргийн ажилтан яаралтай цагийн ажилд авна
Ундраа, 2019-09-07 14:51, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Төслийн туслах ажилтан
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг-Нийгэмд тустай компани болон ТББ хамтран хэрэгжүүлж буй “Гэр хорооллын өрхийн эрүүл ахуйг сайжруулах төсөл”-ийн үйл ажиллагааг үр дүнтэйгээр, заасан цаг хугацаанд хэрэгжүүлэхэд хамтран ажиллах-Төслийн нарийвчилсан төлөвлөгөө боловсруулж, шаардлагатай бүхий л дэмжлэг үзүүлэх-Төсөл хэрэгжилтийн дундын болон эцсийн тайлан бэлтгэх-Дүн шинжилгээ хийж, үр дүнг боловсруулахын тулд тоо баримт цуглуулах замаар хэрэглэгчдийн санал асуулга явуулах-Төслийн хүрээнд үүссэн аливаа асуудлыг цаг тухайд нь тодорхойлж мэдэгдэн зохих арга хэмжээг авч ажиллахАжлын байранд тавигдах шаардлага-Бизнес удирдлагын бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй-Зах зээлийн судалгаа хийж боловсруулах чадвартай-Удирдан зохион байгуулах чадвартай-Харилцааны ур чадвар мөн хувийн зохион байгуулалт сайтай-Цэвэрч нямбай, эмх цэгцтэй-Багаар ажиллах чадвартай-Англи хэлний зохих мэдлэгтэй-Microsoft Office програмууд дээр чөлөөтэй ажиллах чадвартай-Ачаалал даах чадвартайНэмэлт /давуу тал болох нөхцөл/Солонгос хэлний мэдлэгтэй бол давуу тал болно.Бидэнтэй нэгдсэнээр ТА:-Монгол улсынхаа хөгжил, нийгмийн сайн сайханд өөрийн хувь нэмэр үнэт саналаа хуваалцах боломж-Найрсаг итгэлтэй хамт олон, тогтвортой ажлын байртай болох-Гадаад хэлний мэдлэгээ ажлын байран дээрээ сайжруулах боломж-МУ-ын хуулийн дагуу НД, ХХОАТ зэргийг албан ёсоор төлж НД, ЭМД сангаас хөнгөлөлт эдлэх эрхийг авах боломж-Ажлын цагийн таатай нөхцөл Даваа-Баасан 08.00-17.00 /12.00-13.30 цайны цаг/
Гүүдшэйринг, 2019-09-05 08:39, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Zahirliin tuslah
Huviin companyd zahirliin tuslah, bichig hergiin ajiltan avna. Tsalin tohiroltsno.
Chonon suldНэр, 2019-08-29 22:13, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Бичиг хэргийн ажилтан
Солонгос хэлний мэдлэгтэй эмэгтэйг бичиг хэргийн ажилд авна.
мөнхцэцэг, 2019-08-22 12:21, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Бичиг хэргийн ажилтан
Барилгын компанид бичиг хэргийн ажилтан ажилд авна
хишгээ, 2019-08-22 10:29, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Захирлын туслах, бичиг хэрэг
ГҮЙЦЭТГЭХ ҮНДСЭН ҮҮРЭГ:- Албан бичиг, тушаал шийдвэр, дүрэм журам, гэрээ хэлцлийн төсөл хууль эрх зүйн хүрээнд боловсруулах, төлөвлөх, танилцуулах, илгээх, хүлээн авах ажлыг стандартын дагуу хийх чадвартай- Албан хэрэг хөтлөлтийн үндсэн заавар болон бусад холбогдох хууль тогтоомж, дүрэм, журам, зааврын дагуу компанийн хэмжээнд архив, албан хэрэг хөтлөлтийн үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, боловсронгуй болгох- Захирлын өдөр тутмын ажил, уулзалт, хурлыг төлөвлөх, зохион байгуулах, хуваарь гаргах, шаардлагатай бичиг баримтыг бэлтгэх, удирдлагын томилолтын бэлтгэл ажлыг хангах, орчуулга хийх, цахим захидал бичих, төлөвлөх, удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврын хэрэгжилтэнд хяналт тавих АЖЛЫН БАЙРАНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА:- Эрх зүйч, хүний нөөцийн мэргэжилтэй байх- Архив, албан хэрэг хөтлөлтийн чиглэлээр мэргэшсэн байх- Мэргэжлээрээ 3-аас доошгүй жил ажилласан байх- Баримт бичиг боловсруулах (Албан бичиг, тушаал заавар, төсөл хөтөлбөр, дүрэм журам г.м.) чадвартай, ажил зохион байгуулах, багаар ажиллах чадвартай, харилцааны соёлтой- Итгэлтэй, үнэнч шударга, зарчимч, тууштай, шуурхай, хувийн зохион байгуулалт сайтай байх- Зөв дүр төрхтэй, 25-35 насны, 165 см дээш өндөртэй, эмэгтэй- Гадаад хэлний ярианы болон бичгийн дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй байх (Англи /заавал/, Орос)- Энэ чиглэлээр ажиллаж байсан болон захирлын туслах бэлтгэх сургалтанд хамрагдаж төгссөн бол давуу тал болноНЭМЭЛТ МЭДЭЭЛЭЛ:- Зөвхөн шаардлага хангасан хүн харилцана уу- CV өөрийн тухай товч мэдээллээ munkhtengeriinnoyod1@gmail.com хаяг руу илгээнэ үү- Компаний байранд ирж анкет бөглөхдөө 2 хувь цээж зураг, иргэний үнэмлэх, хорооны тодорхойлолт, мэргэжлийн үнэмлэх дипломтойгоо ирнэ үү.
SkyKing LLC, 2019-09-09 14:30, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Arhiv bichig hergiin ajiltan
Hotiin tuviin ulsiin tsetserlegt heregleenii pragrammuud dr ajilj chaddag tsewerch,nymbai 20-35nasnii huniiig arhiv,alban bichgiin ajiltnaar awna.
Delguur, 2019-09-03 11:32, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Оффис менежер
Зөв төрхтэй, харилцааны эерэг хандлагатай, сурч хөгжих, өсөн дэвжих хүсэл тэмүүлэлтэй, хариуцлага өндөртэй, ачаалал даах, татлаа түлхээгүй, бүтээлч таныг Интернетийн компанид ажилд уриж байна. - Тогтмол цалин 600 мянга + урамшуулал- Оффис менежерээс эхлэн цаашид богино хугацаанд албан тушаал ахих боломжтой. - Залуу найрсаг хамт олон- Үнэгүй.мн ий CV илгээх гэснээр холбогдоно уу.
En, 2019-08-21 19:00, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг
Хөдөө ажиллах боломжтой бүртгэлийн ажилтан
Кемпэд бүртгэлийн ажилтан хийж байсан туршлагатай бол давуу тал Бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэйХөдөө орон нутагт ажиллах боломжтойАрхив, албан хэрэг хөтлөлтийн тодорхой мэдлэгтэй Хөтөлбөр, төлөвлөгөө, тайлан боловсруулах тайлагнах чадвартай Компьютерийн мэдлэгтэй, хэрэглээний программууд дээр чөлөөтэй ажилладаг Хурдан, шаламгай хөдөлгөөнтэй Хувь хүний харилцааны ур чадвартай, багаар ажиллах чадвартайҮйл ажиллагааг хооронд нь уялдуулах дотоод аливаа үйл ажиллагаа, асуудлыг шуурхай зохицуулах, оновчтой шийдвэр гаргах чадвартайҮнэнч шударга, харилцааны ёс зүйн хэм хэмжээг хангахИдэвхи санаачлагатай, суралцах эрмэлзэлтэй
Ай Ди Эм Эн ХХК, 2019-08-27 09:45, Улаанбаатар
Захиргааны ажилтан » Оффис, бичиг хэрэг


800,000
Дугаар харах
9005-XXXX
×

Error 400
Хайлтаа хадгалаарай
Хайлтын илэрцийн хуудас дээрх "Хайлт хадгалах" товчлуур дээр дарна уу.
Таалагдсан хэсэг дэх шинэчлэлтүүдээ шалгана уу.
Таалагдсан зарууд уруу нэмэх
Энэ зарын "Одыг" дарж, "Таалагдсан" хэсэгтээ оруулбал дахин олоход хялбар байх болно.